Gastronomi Turizm Strateji Planı

Planlar
  • 2637 Okunma
  • 238 İndirme

Özet

Gastronomi turizmi diğer sektör ve kaynakları etkileyen kent, bölge deneyimini çekici hale getiren ve bunların gelişmesinde itici güç olan sektör niteliğindedir. Bu bağlamda TRC1 Bölgesi'nin gastronomi turizmini hareket ve değişim temaları üzerinden ele alarak ortak değer, ortak gelecek ve ortak vizyon yaklaşımıyla stratejik plan hazırlanmıştır. Gastronomi Turizm Strateji Planı'nın çerçevesini Hareket, Bölgesel, Değişim, Yeni Nesil ve Kolektif olmak üzere 5 tema oluşturmaktadır.
  • Hazırlayan / Koordinatör *

    İpekyolu Kalkınma Ajansı

  • Yayın Yılı

    2019

  • Belge İçeriği
    230 Sayfa
    19.75 MB