KAYSERİ İLİ DİJİTAL PAZARLAMA MERKEZİ ÖN ARAŞTIRMA RAPORU
Sektör Raporları- 1199 Okunma
- 92 İndirme
Özet
Baş döndürücü bir hızla gelişen bilgi ve iletişim teknolojilerinin sunduğu imkanlar ve değişen toplumsal ihtiyaçlar paralelinde, yaşayan bir organizma olarak kurum ve işletmelerin tedarik zinciri, üretim faktörleri ve satış/pazarlama kanallarının optimum bileşeniyle daha etkin, verimli, sürdürülebilir çıktılar üretmek/hizmet vermek ve müşteri memnuniyeti sağlamak üzere insan, iş süreçleri, teknoloji, müşteri entegrasyonu, yönetişim kültürü gibi bileşenlerde gerçekleştirdiği bütüncül dönüşümdür. Diğer bir şekilde dijital dönüşüm, bilgi iletişim teknolojilerinin yoğun, bütünleştirilmiş (entegrated) ve yerinde kullanımı ile iş süreçlerinin ve bilgilerin hızla, para, zaman ve emek tasarrufu sağlayarak dijital (elektronik) ortama taşınmasıdır.
Kayseri ili; e-ihracat ve e-ticaret yönünde 2020 yılı itibariyle Türkiye çapında ilk 10 il içerisinde yer almaktadır. Bu bağlamda ilde yatırımı yapılabilecek bir dijital pazarlama merkezi ile; Kayseri'nin üretim potansiyelinin e-ihracat ve e-ticaret yönünden de değerlenmesi sağlanabilecektir.
-
Hazırlayan / Koordinatör *
Orta Anadolu Kalkınma Ajansı
-
Yayın Yılı
2021
-
Katkıda Bulunanlar
Serdar ARSLAN, Mehmet Fatih YAPRAK
-
Belge İçeriği
29 Sayfa1.60 MB